The Islander

Made By: Danai Orfanaki

Contact: danaiorf@hotmail.com

Based: Crete , Greece  

Τί είναι το Jet lag , και πώς να το νικήσεις!

November 16, 2018

 

 

 

Τί το δημιουργεί?


Το πώς να αποτρέψουμε το jet lag γίνεται σημαντικά πιο εύκολο όταν καταλάβουμε πώς λειτουργεί το σώμα μας. Τα σώματά μας είναι φυσικά προγραμματισμένα να κάνουν πολλά πράγματα σε μια περίοδο 24 ωρών, όπως φαγητό και ύπνο.

 

Αυτές οι ενσωματωμένες ρουτίνες , όταν πετάμε, βρίσκονται σε αταξία.

 

Η μετακίνηση μέσα στις ζώνες ώρας μπορεί να προκαλέσει κακό συντονισμό με το σώμα μας, οδηγώντας μας σε κόπωση, δυσπεψία, προβλήματα στο έντερο, απώλεια της όρεξης, προβλήματα μνήμης και συγκέντρωσης.

 

 

Ακούγεται βαρύ, σωστά;

 

Λοιπόν, αυτά είναι τα πιο συνηθισμένα συμπτώματα του jet lag, αλλά διαφορετικοί άνθρωποι μπορούν να επηρεαστούν με διαφορετικούς τρόπους.

 

Αν η επόμενη ερώτησή σας είναι "πόσο καιρό χρειάζεται για να ανακάμψεις από jet lag;" τότε συγγνώμη που θα σας απογοητεύσω, αλλά δεν υπάρχει σίγουρη απάντηση.

 

Το Jet lag επηρεάζει διαφορετικούς ανθρώπους με διαφορετικούς τρόπους.

Τα συμπτώματα του Jet lag μπορούν να διαφέρουν ανάλογα με την ηλικία, την κατάσταση της υγείας και τα επίπεδα στρες.

 

 

Μάθετε πώς να αποτρέψετε το jet lag με αυτά τα 10 tips για πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την πτήση.

 

1. Καλό ύπνο πριν πετάξετε

 

Συχνά καταλήγουμε να έχουμε κοιμηθεί για λίγες μόνο ώρες πριν από κάποια μεγάλη πτήση - είτε λόγο ενθουσιασμού είτε για σκόπιμη προσπάθεια να κουραστούμε για να κοιμηθούμε μέσα στο αεροπλάνο.

 

Μεγάλο λάθος.

 

Οι αλλαγές της τελευταίας στιγμής στη ρουτίνα σας θα σας κάνουν πιο δύσκολο να προσαρμόστείτε στις νέες ζώνες ώρας ενώ αν έχετε πάρει έναν καλό ύπνο πριν την πτήση σας θα σας αφήσει καλύτερα εξοπλισμένο για να αντιμετωπίσετε το jet lag.

 

 

 

2. Αποφύγετε να φτάσετε τη νύχτα

 

Εάν είναι δυνατόν, επιλέξτε μια πτήση που φτάνει με το φως της ημέρας. Αυτό θα σας διευκολύνει να μείνετε ξύπνιοι - θα είστε πολύ πιο ενθουσιασμένοι να βγείτε έξω και να εξερευνήσετε εάν ο ήλιος λάμπει και έχετε μια ολόκληρη μέρα μπροστά σας. 


3. Πείτε ΟΧΙ στα χάπια για τον ύπνο

 

Η εμπιστοσύνη στα υπνωτικά χάπια για μακρινές πτήσεις είναι κακή ιδέα. Δεν το αξίζουν. Δεν θα κάνουν τίποτα για να βοηθήσουν την ανάκαμψή σας από το jet lag και απλά θα σας αφήσουν να αισθανθείτε χαμένος όταν θα προσγειωθείτε.

 

Αν χρειάζεστε βοήθεια να κοιμηθείτε, κάντε το με φυσικό τρόπο. Απεριόριστο, δωρεάν ζεστό νερό είναι ένα από τα καλύτερα χαλαρωτικά κατά την πτήση, οπότε γιατί να μην φέρετε τα δικά σας φακελάκια τσαγιού;

 

 

4. Αποχαιρετήστε τον καφέ

 

Αποφύγετε τα βαρέα ποτά με καφεΐνη, όπως καφές, κόλα και ενεργειακά ποτά. Αυτά τα τεχνητά διεγερτικά θα επηρεάσουν την ικανότητά σας να κοιμάστε και να αυξήσετε το χρόνο ανάκτησης του jet lag. Το σώμα σας λειτουργεί καλύτερα όταν είναι ενυδατωμένο, ώστε να πίνετε πολύ νερό! 

 

 

5. Ρυθμίστε το ρολόι σας

 

Όταν μπείτε στο αεροπλάνο, ρυθμίστε το ρολόι σας στην ώρα του προορισμού σας για να είστε ψυχολογικά έτοιμος στην άφιξη.

 

Μια προειδοποίηση: μην το κάνετε αυτό εκ των προτέρων, εκτός και αν θέλετε να καταλήξετε με την πιο γελοία δικαιολογία του κόσμου για το ότι χάσατε την πτήση σας.

 

6. Keep on movin!

 

Μετακινηθείτε τακτικά και κάνετε ασκήσεις για να κρατήσετε το αίμα να ρέει. Η καλή κυκλοφορία είναι το κλειδί.

 

Η επένδυση σε ένα ζευγάρι κάλτσες πτήσης , θα βελτιώσει την κυκλοφορία.

 

Ποιος νοιάζεται αν δεν πηγαίνει με τα ρούχα σας ; Κάτα κύριο λόγο τα φώτα θα είναι κλειστά (wink wink) 

 

8. Τρώτε σωστά

 

Μια πιο ακραία συμβουλή είναι να αρχίσετε να τρώτε τρία γεύματα την ημέρα σύμφωνα με τη νέα ζώνη ώρας, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει δημητριακά στις 23:00 το βράδυ. Βέβαια αν είστε ο τύπος που απολαμβάνει ένα σνακ σαν αυτό το βράδι. ίσως να είναι ιδανική λύση!


9. Κυνήγι για τον ήλιο

 

Πάρτε όσο το δυνατό φως της ημέρας. Το φως της ημέρας σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα. Εκτός αν έχεις όλη τη νύχτα.

 

Το οποίο δεν είναι ποτέ καλή ιδέα πριν από μια μεγάλη πτήση.

 

 

 

10. Ασκηθείτε

 

Κάντε κάποια άσκηση για να ενισχύσετε τις ενδορφίνες σας και να τεντώσετε τα πόδια σας απο το πιάσιμο που αναπτύσσεται σε μακρινές πτήσεις. Στις μέρες μας , σχεδόν όλα τα περιοδικά αεροσκαφών θα έχουν ένα τμήμα αφιερωμένο σε απλές ασκήσεις για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.

 

 

11. Ύπνος

 

Προσπαθήστε να πάρετε τον ίδιο ύπνο όπως κανονικά σε 24ωρη βάση. 

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Featured Posts

JungleRoom , Bali- Διαμονή

October 18, 2018

1/5
Please reload

Recent Posts

April 8, 2019

April 6, 2019

January 6, 2019

Please reload

  • Black Instagram Icon