The Islander

Based: Crete , Greece

Μεξικό

March 13, 2018

Τί σου προτείνω να δείς :

• Cancun- Βόλτα στη πόλη

• Tulum- Τα ερείπια των Maya.

• Cozumel island- Χαλάρωση στο τροπικό νησί

• Yucatan- Chichen Itza ( μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς, Unesco ) , Cenote Ikkil- Μαγευτική υπόγεια λίμνη

Η δική μου εμπειρία:

Με μία υπέροχη παρέα που δημιουργήθηκε, 4 παιδιά απο Νέα Υόρκη ,ένας από Αθήνα, ένας απο Αγγλία και 2 Κρητικές ,κλείσαμε ραντεβού το Νοέμβρη στο Μεξικό.

Φύγαμε ξεχωριστά ο καθένας. Για εμένα πρώτη στάση ήταν το αγαπημένο μου Μiami. Έμεινα για ενα βράδυ ,είδα τους φίλους μου και την επόμενη μέρα πετούσα για Cancun. Δεν ήταν όμως αυτός ο τελικός προορισμός, το reunion έγινε στη Tulum, 2 ωρες απόσταση περίπου, νοτιότερα. Όπου συνάντησα τη Χάρις, τη δεύτερη Κρητικιά της παρέας και την υπόλοιπη ομάδα, και μείναμε στο "Coral Tulum".

Tulum:

Η διαμονή μας στη Tulum ήταν περιπετειώδης! Εξίταρε την ανδρεναλίνη μας , καθώς περίειχε zip line , αναρρίχηση και καταρρίχηση σε βράχους μέσα στα τροπικά δάση, κολύμπι με θαλάσσιες χελώνες αλλά και κολύμπι στα γνωστά Cenote του Μεξικό. Παράλληλα είδαμε και τα ερείπια απο το πασίγνωστο και πάρα πολύ ενδιαφέρον πολιτισμό των Mayas.

Έπειτα κατευθυνθήκαμε προς τη Playa Del Carmen απο όπου πήραμε το ferry για να πάμε σε ενα νησάκι που ονομάζεται Cozumel. Το νησάκι ηταν αρκετά μικρό , το γυρίσαμε με τζιπάκια, αλλα η κυριότερη δραστηριότητα ήταν στο ξενοδοχείο "Explorian cozumel" με Μojitos ,χαλάρωση κάτω απο τους εξωτικούς φοίνικες και τα μπάνια καθως η θερμοκρασία κυμαινόταν γύρω στους 28-29 βαθμούς!

Στην Cozumel ,λίγες ημέρες αργότερα, αποχαιρέτησα τα παιδιά τα οποία έφευγαν λόγω υποχρεώσεων. Πήρα τη τελευταία πτήση για Cancun, όπου έτυχε να πετάξω ολομόναχη! Είχα ενα αεροπλάνο και δύο πιλότους στη διαθεσή μου! Υπέροχη εμπειρία!

Πτήση απο Cozumel-> Cancun:

Προσγειώνομαι και παίρνω κατευθείαν taxi για το ξενοδοχείο μου.

Έκανα μια μικρή βόλτα να δω τη περίφημη hotel zone του Cancun και πήγα νωρίς για ύπνο γιατί η επόμενη ημέρα θα ήταν ακρετά μεγάλη!

Πετούσα το ίδιο βράδυ με τη πτήση των 22.30 για Miami και έπρεπε μέχρι εκείνη τη στιγμή να έχω κάνει round-trip, μέχρι τα μεσα του Yucatan για να μπορέσω να δώ το 7ο νέο θαύμα του κόσμου, το ChiChen Itza.

Chichen itza:

Το μεγαλύτερο μάθημα που εχω μάθει απο τα ταξίδια μου είναι οτι δεν πρέπει να φοβάσαι να ταξιδεύεις μόνος σου, και οτι ουσιαστικά ποτέ δεν είσαι μόνος, όλο και κάποιος άλλος εκεί δίπλα σου, θα εχει ανάγκη απο λίγη παρέα. Και ετσι έγινε και αυτή τη φορά.  Στη πρώτη στάση στο Valladolid , γνώρισα τον Quoc, ενα Βιετναμέζο, μόνιμο κάτοικο του San Francisco , ο οποίος θα ξεκινούσε ενα μεγάλο ταξίδι 3 εβδομάδων μόνος του απο Μεξικό μεχρι Costa Rica καθώς οι φίλοι του δεν είχαν προλάβει να μαζέψουν αρκετά χρήματα για να τον συνοδεύσουν. Όμως δεν πτοήθηκε!

Τα βρήκαμε κατευθείαν και αποφασίσαμε ο ένας να γίνει η παρέα του άλλου καθώς είχαμε και οι 2 σαν τελικό προορισμό το Chichen itza.

Μετά απο 2 ώρες περίπου , είχαμε φτάσει στο προορισμό μας. Κάναμε βόλτα στα ερείπια, κρυφακούγαμε τους ξεναγούς να μάθουμε την ιστορία του μνημείου και πραγματικά εντυπωσιάστηκα οταν έμαθα για το μυστήριο της κεντρικής πυραμίδας, οπου δυο φορές το χρόνο μονάχα, στον Ίσημερινό δημιουργείται ενα μεγάλο φίδι μέσα απο τις σκιές .

Chichen itza:

Έπειτα πήραμε το δρόμο του γυρισμού , με στάση στο Cenote Ikkil όπου η Red Bull πραγματοποιεί αγώνες Cliff diving.

Ένα μαγευτικό μέρος. δυστυχώς γεμάτο κόσμο, όμως αυτό που πραγματικά  θαύμασα ήταν το οτι μπορούσες να βουτήξεις μόνο αν είχες προηγουμένως κάνει ντουζ. Στην είσοδο υπήρχαν φρουροί που σου έδειχναν το δρόμο για τις ντουζιέρες, ώστε να μη λερώσεις τη λίμνη.

Cenote Ikkil:

Κάναμε το μπάνιο μας και έπειτα αλλάξαμε γρήγορα και κατευθυνθήκαμε κατευθείαν προς το αερροδρόμιο. Ευτυχώς 3 ώρες μετά ήμουν εκεί , στην ώρα μου!

Αποχαιρέτησα το καινούριο μου φίλο, του ευχήθηκα καλό υπόλοιπο στο ταξίδι του και γύρισα ξανά πισω στο Miami οπου θα περνούσα τις επόμενες δέκα ημέρες για το θεσμό του Art Basel.